0 produse 0 lei

Politica de Retur

Returul oricarui produs se va efectua în aceleași condiții decente în care ați primit coletul cu produsul (nu deteriorat, nu folosit defectuos, etc).


Renunțarea la produs este posibila in termen de 14 zile de la data primirii acestuia!  


Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de catre client. Clientul are obligatia sa pregateasca produsul pt ridicarea lui de catre curier. Sesizarea returului de catre client se face prin mail la powerzonesrl@gmail.com. Coletul va fi returnat prin curierul cu care colaboreaza www.power-zone.ro, si nu prin Posta Romana nici cu ridicare de la sedii. 


Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de  transportul si manipularea efectuate de catre client.


Nu se considera comert la distanta livrarea produselor prin mijloace proprii, conform Legii nr. 51 din data de 21 ianuarie 2003.


În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante:
1. returnarea banilor în contul bancar personal in cazul platii prin ramburs; returnarea banilor pe cardul de pe care s-a facut plata in cazul platii online prin card bancar
2. inlocuirea produsului cu un altul (in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in functie de caz.
 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele si prospecte intacte, fara semne de folosire si returnat prin curierul cu care colaboreaza www.power-zone.ro

Va rugam sa verificatii integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier sau Cargus, etc.  in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile lucratoare de la sosierea returului. In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar.  Se va restitui contravaloarea produsului mai putin costul de transport al produsului (Cumparatorul va suporta transportul tur-retur al prousului).

Daca ati beneficiat de o promotie sau transport gratuit, se va restitui contravaloarea produsului mai putin costul de trasnport tur-retur. 

ATENTIE! 
In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, contravaloarea pentru transportul tur-retur. 


www.power-zone.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Comerciantul, în cazul în care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a vărsat ca plata trebuie rambursate de comerciant în termen de maximum 30 de zile.

Pentru alte informatii legate de returul produselor, ne puteti contacta prin E-Mail la powerzonesrl@gmail.com