0 produse 0 lei

Politica de Retur

Returul oricarui produs se va efectua în aceleași condiții decente în care ați primit coletul cu produsul (nu deteriorat, nu folosit defectuos, etc).
Renunțarea la produs este posibila in termen de 14 zile de la data primirii acestuia!  
Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de catre client. Clientul are obligatia sa pregateasca produsul pt ridicarea lui de catre curier. Sesizarea returului de catre client se face prin mail la powerzonesrl@yahoo.com
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.
Nu se considera comert la distanta livrarea produselor prin mijloace proprii, conform Legii nr. 51 din data de 21 ianuarie 2003.
În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante:
1. returnarea banilor în contul bancar personal in cazul platii prin ramburs; returnarea banilor pe cardul de pe care s-a facut plata in cazul platii online prin card bancar
2. inlocuirea produsului cu un altul (in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in functie de caz.
 

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele si prospecte intacte, fara semne de folosire si documentele –factura fiscal in original in scopul stornarii acesteia- care l-au insotit) si returnat prin curierul cu care colaboreaza www.power-zone.ro

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile lucratoare de la sosierea returului. In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar pt comenzi cu plata ramburs sau cu plata cu cardul.

ATENTIE! 
In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, contravaloarea pentru transportul tur-retur. 


www.power-zone.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Comerciantul, în cazul în care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a vărsat ca plata trebuie rambursate de comerciant în termen de maximum 30 de zile.

Pentru alte informatii legate de returul produselor, ne puteti contacta prin E-Mail la powerzonesrl@yahoo.com.